15 Kasım 2013 Cuma

Nazli Öğretmen'e Kulak Verin



Bilirsiniz eğitim şarttır ama güzel ülkemde çoğu zaman şartlar pek de müsait olmayabiliyor. Ülkemizdeki çoğu okulda şartlar unutmamızın veya görmememizin veya farketmememizin aksine epey kötü durumda. Özellikle memleketimin ücralarında sıkışıp kalmış mecralarında eğitim de hayat kadar zor(kimi zaman burnumuzun dibinde bile olsa bu mecralar, eksiklikler/yokluklar var). Ve bu zorluklar/yokluklar içinde eğitim vermeye ve eğitim almaya çalışan neferler mevcut bizim iki satır yazı yazıp beğenmeyerek buruşturup attığımız çizgili, çizgisiz kağıtlara inat.

İşte bu neferlerden birisi de Nazlı Öğretmenimiz.

İlk olarak Talha Turhal 'ın sayesinde öğrendiğim yardım çağrısını ben de sizlerle paylaşmak istedim.




Ayşe Elif Nazlı Babayiğit isimli öğretmenimiz Erzurum Çat Değirmenli İlkokulu’nda sınıf öğretmeni. Okutmakta olduğu sınıfın, görev yaptığı okulunun ve öğrencilerinin çeşitli ihtiyaçları var. Sırayla yazalım :





Öğrenci sayısı:
  • 1. sınıf: 5 kız, 4 erkek öğrenci.
  • 2. sınıf: 7 kız, 9 erkek öğrenci.
  • 3 ve 4. sınıf: 12 erkek, 8 kız öğrenci.
  • Anasınıfı: 5 kız, 10 erkek öğrenci.
  • Toplam 60 öğrenci.

İhtiyaçlar   :


  • A4 kağıdı
  • Özellikle anasınıfları için oyuncaklar.
  • Yeni yönetmeliğe göre ''el yazısı kullanılmış'' ve üst sınıflar için ''normal yazılmış'' hikaye kitapları.
  • 60+ masaörtüsü.
  • KX-MB2030 Panasonic marka yazıcının aylık kartuş maaliyeti 80 TL. Buna uygun kartuş kutusu veya maddi yardım.
  • Farklı boyutlarda Türk Bayrakları.
  • Pano, kapı, kitaplık ve benzeri diğer büyük ihtiyaçlar için ise Talha Turhal ile iletişim kurabilirsiniz.


Adres :

Erzurum /Çat Değirmenli İlkokulu

Telefon :

0 442 621 51 89
0 442 611 21 33 
0506 346 90 88


NOT : Unutmayın göndereceğiniz yardımlar eski, kullanılmış değil bizzat cebimizden çıkan parayla alınmış yeni malzemeler olmalı(değil mi).

NOT :  Göndereceğimiz malzemeleri lütfen bol tutalım. Bir değil üç, üç değil on olsun.

NOT : Ayrıca Twitter ve diğer etiket destekleyen sitelerde #nazliogretmenedestekol hashtag'i ile destek olup yayabilir ya da siz de bir yazı yasarak hedef kitlenizle paylaşabilirsiniz.


Gerektiğince anlattığımı düşünüyorum ama daha detaylı bilgi için Talha Turhal' ın sitesini ziyaret edebilirsiniz.


Bunun dışında ayrıca ÖYKÜ' nün anlattığı yardım kampanyasına da bir gözatmanızı öneririm.

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorumlarınız Türkçe yazım kurallarına uygun olduğu için;hakaret içermediği için teşekkürler

Add to Technorati Favorites