7 Haziran 2012 Perşembe

Her Nesnenin Bir Bitimi Var Ama...


Sarı saçlarına deli gönlümü,
Bağlamışım çözülmüyor Mihriban.
Ayrılıktan zor belleme ölümü,
Görmeyince sezilmiyor Mihriban.


Yar deyince kalem elden düşüyor,
Gözlerim görmüyor aklım şaşıyor.
Lambamda titreyen alev üşüyor,
Aşk kâğıda yazılmıyor Mihriban.

Önce naz sonra söz ve sonra hile
Sevilen seveni düşürür dile
Seneler asırlar değişse bile
Eski töre bozulmuyor Mihriban


Tabiplerde ilaç yoktur yarama,
Aşk deyince ötesini arama.
Her nesnenin bir bitimi var ama.
Aşka hudut çizilmiyor Mihriban

Boşa bağlanmamış bülbül gülüne
Kar koysan köz olur aşkın külüne
Saştım kara bahtım tahammülüme
Taşa çalsam ezilmiyor Mihriban


Tarife sığmıyor aşkın anlamı
Ancak çeken bilir bu derdi gamı
Bir kör düğüm baştan sona tamamı
Çözemedim çözülmüyor Mihriban


 Ülkemizin büyük şair ve yazarlarından birisi olan Şair Abdürrahim KARAKOÇ 'un vefat ettiği haberini almış bulunuyorum.Kendisine Allah'tan rahmet ailesine ise başsağlığı diliyorum.Mekanı cennet olsun !!!

Senin de dediğin gibi büyük usta '' Her nesnenin bir bitimi var ama ; Aşka hudut çizilmiyor '' ve şimdi sen O hudutsuz  aşkın kollarındasın............................................



4 yorum:

öykü dedi ki...

Allah rahmet eylesın...

G R İ ❥ dedi ki...

Mekani cennet olsun.

Pabuç dedi ki...

Allah rahmet eylesin, mekanı Cennet olsun ...

Tülay GÜRDAL dedi ki...

Aracılığınızla bu acı haberi öğrendim... Şairimize Allah'tan rahmet diliyorum... Saygılarımla, Tülay GÜRDAL

Yorum Gönder

Yorumlarınız Türkçe yazım kurallarına uygun olduğu için;hakaret içermediği için teşekkürler

Add to Technorati Favorites