8 Nisan 2012 Pazar

Ben 10



Malum artık bahar geldi ve etraf buram buram mim kokmaya başladı ya da artık yavaş yavaş kokusu çıkmaya başlar.Ve siz bir ilkbahar pazarında tongaya düştünüz mü hiç ? :) Ben düştüm.

Kendi halimde blog blog,site site dolaşırken ve tam da facebook'ta feyzlenirken PABUÇ'un bir yazı başlığını gördüm.Başlığı bana mim olmadığını iddaa etmişti ancak girdiğimde gördümki tam da mimin üstüne basmışım.Eee hamama giren terler hesabına uygun olarak borç ödeme sırasını elime alacağım ve sevgili PABUÇ'un sorularını cevaplamaya çalışacağım.

Pabuç bu miminde mimlenmişlere 10 adet soru sormuş ve cevaplamamızı istemiş.O zaman bize de cevaplamak düşer.




Soru 1 ) Dinlemekten sıkılmadığınız 3 adet şarkı hangisidir ?

El Cevap )

*Murat Yılmazyıldırım-Hüzün Kovan Kuşu
*Melihat Gülses-Firar
*Yansımalar - Sonbahar


Soru 2 ) Herkes okumalı dediğiniz kitaplar hangileridir ?

El Cevap ) 




*Nihat Sami Banarlı - Türkçe'nin Sırları
*Emine Çaykara - Türk Aynşıtaynı
*Mehmet Akif Ersoy - Safahat





Soru 3 ) Gezip gördüğünüz en güzel yer,mekan,şehir vs. hangileridir ?

El Cevap ) Ne demiş şair '' Ana gibi yar olmaz,İstanbul gibi diyar.Güleni şöyle dursun,ağlayanı bahtiyar.'' Umarım anlatabilebilmişimdir. :) Bir de Ankara var , o ayrı :)



Soru 4 ) Öyle bir yemek adı söyleyin ki ağzımızın suyu aksın.

El Cevap ) Sizi bilmem ama pilav üstü kuru bir de yanına ayran dedin mi bende ağızlar şelaledir. :)



Soru 5) En belirgin özellikleriniz nelerdir ?

El Cevap ) Hazır cevap değilimdir.Bir soru sorulsa öyle guguk kuşu gibi kalakalırım ve neden sonra aklıma gelir cevabı.Tabi çoğunlukla iş işten geçmiş olur. :) Arkadaşlarım bana mütemadiyen suskunsun derler oysaki suskunluğum asaletimdendir demeyeceğim :) zira suskunluğum karşıdakine bir şeyler söyleyecekken aklıma gelen cümleleri binbir farklı süzgeçten geçirmeye çalışmamdan kaynaklanır.



Soru 6) Nerelisiniz,şu an nerede yaşıyorsunuz ?

El Cevap ) Balıkesir'de doğduğum söylenir yıllardır.Ve Ankara'da yaşadığım görülmektedir.



NOT : Sorulara bakarak yakında ikametgah ilmuhabiri istenebilir diye düşünmek serbesttir. :)


Soru 7 ) Hangi takımı tutuyorsunuz ?

El Cevap ) Doğma büyüme Galatasaraylıyım ama henüz bir faydasını görmedim. :)

Soru 8 ) Aklınıza ilk gelen 3 blogger kimdir ?

El Cevap ) Heheee Pabuç seni yazıcam sandın de miii ? Olmaz sen mime düştün. :)

*ÖYKÜ  * LO-LA * Siminya



Soru 9)Hobileriniz nelerdir ?

El Cevap ) İnternette fink atmak , KPSS'ye girmek  ve kitap okumak :)

Soru 10 ) Bir adaya düşseniz yanınıza alacağınız üç şey nedir ? 

El Cevap ) Bu soruya öncelikle öööykkkkk diye başlamak istiyorum.Artık kapı çalındı ve gına geldi bu sorudan .:) Ama madem sordun söyleyeyim.

Bir adaya düşsem yanıma 2-3 günlük yiyecek ve su ; canım sıkılmasın diye internet erişimi olan bir notebook ve son olarak geri dönmek için büyükçe bir tekne alırdım.. :)))


Off çok şükür bitti...:) Ama hala ikametgah ilmuhabiri istenmedi.Olsun bir dahaki sefere inşallah.Hazır konu da bittiğine göre ben kimi mimlesem diye düşündüm sonra vazgeçtim.Kim okursa o da yazsın.Yazmayanın bloğu kilitlene .....NOKTA,BİTTİ....  :)

14 yorum:

Pabuc dedi ki...

iki iki cevap geldi her ikisi de bir birinden güzel(güzelin içini dolduralım;eğlenceli bol gülümsemeli ve samimi)

Teşekkürler Mematiyi peşinize takacak olmamadan korkmanız çok hoşuma gitti bunu da belirtmeden geçemeyecem :) Ve okunması gereken ilk kitap bir hayli imalı olmuş sağol :)

gelibolu17 dedi ki...

Güzeldi,ben beğendim :)

Pabuç ne yapıcaksa bu cevapları öğrenince başı göğe erecekmi çok merak ettim açıkçası :)

Adsız dedi ki...

Pabuç >>> Rica ederim.Yazmalıydım malum hayat memat meselesiydi. :) Evet ilk kitap senin içindi. :)Pek imalı değildi aslında doğrudandı :DDDD
Ama olsun şaka şaka :)))

Adsız dedi ki...

Gelibolu 17 >>> Valla bilmiyorum görenlerden,duyanlardan haber sormak lazım Pabuç ne alemde başı göğe erdi mi diye ? :)))))

Ayrıca beğendiğine sevindim... :)

G R İ ❥ dedi ki...

Eglenceli olmus :)

Bilmedigim kitap ve sarkilar da ayri bir eda katti. Ayrica akliniza dustugumuz icin size mutesekkiriz efenim :))

Adsız dedi ki...

Lo-La>>>Beğendiğine sevindim.Gri,siyah ve melankolya :) Aklıma düştüğünüz için ben müteşekkirim :)

Severek takip icabında...

G R İ ❥ dedi ki...

Eyvallah guzel kalem. Bilmukabele :)

Pabuc dedi ki...

Pabuç'a söz hakkı doğmuş merakları gidermek amaçlı hemen cevaplayayım:Başım göğe yaklaştı 1.69 boyum sonunda 70'e tamamlandı şükür :)

Adsız dedi ki...

Pabuç >>> Hahaha :) O zaman iki üç mim sonra seni 1.85 lerde göreceğiz herhalde.Mümkün müdür ? Mümkündür :)))

Pabuc dedi ki...

1.75 'e kadar devam mimlere ;)

öykü dedi ki...

tsk ederım:))

bu mımı aldım kabul ettım hem de cok sevdım


ılk fırsatta yazıcam

cok tsk ederım efenım:)

Adsız dedi ki...

Ankaralı bir bloger daha:)

nefret ediyorum mimlerden; ada sorusu gibi öykkk yaptırıyor bana:)

Adsız dedi ki...

Öykü>>> Rica ederim. Bekliyoruz yazıyı :)

Adsız dedi ki...

Nar-ı Can>>> Evet angara,angara :)))

Hmm demek nefret ediyorsun.O zaman ilk fırsatta seni mimlemek lazım :D

Yorum Gönder

Yorumlarınız Türkçe yazım kurallarına uygun olduğu için;hakaret içermediği için teşekkürler

Add to Technorati Favorites